Journey ♬


❤ Segmen : Upkan Follower Pada Cuti Sekolah;
Wednesday 5 December 2012 | 19:47 | 1 notification(s)

Haii *lambai tangan* . Hari ni saya join segmen Eyra and actually segmen ni akan tamat pada hari ni, iaitu pada pukul 9.00 malam nnti. Alaa baru pukul 11 lebih, so belum terlambat lagi kan? Hehehe :3 Aku tgok ramai gila yg buat giveaway lah segmen apa semua. Hadiah dia semua menarik. Harap harap aku ada luck lah kan. Masa aku guna blog lama dulu, aku banyak join segmen & giveaway tapi tak pernah menang. Kalau kali ni menang, whoaaa happy gila lah kan xD Hahahha. Korang nk join segmen ni? Klik banner tu okay :) Btw, saya dah follow blog, twitter and like fanpage semua sponsor utk segmen ni okay. Sebagai bukti, korang boleh check :) Setakat ni saya baru ada, 34 followers. Buktinya : 



Older Post Newer Post


Me; Them; Stuffs; Story;

Big thanks

Basecode by Syah | Zahari
Edit by:Your name
Designer:Izyan
Header:Syamim

[DON'T REMOVE THE CREDITS]